مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 15:022022-07-29سياسي

نظر یک نماینده درباره تفکیک وزارتخانه ها


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تفکیک وزارتخانه هایی که این روزها مطرح می شود، گره گشای مشکلات نیست،گفت: ایجاد وزارت خانه های جدید دردی از ما دوا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، در رابطه با تفکیک و جداسازی برخی وزارت خانه ها، گفت: همانطور که می دانید پیش از این، موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی و همچنین جداسازی وزارت بازرگانی یک بار دیگر در همین مجلس پیشنهاد داده شد و به صحن آمد، اما رأی نیاورد و رد شد.

امروز که بار دیگر حرف این موضوع به میان آمده باید به صورت اساسی بررسی کنیم و مطمئن شویم که آیا اضافه کردن یک وزیر و وزارت خانه دیگر مسائل ما را حل می کند؟ وی تصریح کرد: وزیر که شخصاً همه کارهای یک وزارت خانه را انجام نمی دهد.

در بحث وزارت صنعت، معدن و تجارت منطق آن است که به جای آنکه کل وزارت خانه را تفکیک کنیم، برای مجموعه فعالیت هایی که قرار است ذیل وزارت بازرگانی و در مجموعه وظایف وزیر بازرگانی در نظر گرفته شود یک معاونت قوی در وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معتقد هستم موضوع جداسازی هایی که این روزها مطرح می شود، گره گشای مشکلات امروز نیست و تجربه های گذشته ما نیز در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر یک نماینده درباره تفکیک وزارتخانه ها

نظر یک نماینده درباره تفکیک وزارتخانه ها