مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-29حوادث

آمادگی هلال احمر خراسان رضوی برای رویارویی با سیل احتمالی


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای این جمعیت در استان برای مواجهه با بروز سیل احتمالی و امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از این حادثه از آمادگی کامل برخوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از هلال احمر خراسان رضوی، سید رسول زارع سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به هشدار اعلام شده از سوی اداره کل هواشناسی استان بخصوص در مناطق شمالی استان، میزان آمادگی در شهرستان هایی از جمله درگز، کلات، قوچان و چناران در سطح عالی قرار دارد تا بتوان در صورت وقوع شرایط اعلامی در تمام جهات از جمله تجهیزات و نیروی امدادی پاسخگوی نیاز مردم بود.

وی ادامه ادامه داد: علاوه براین اگرچه هشدار سیل و بارندگی برای مناطق جنوبی استان نداشته ایم اما امروز با هدف افزایش آمادگی نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث سیلاب در مناطق جنوبی استان نیز مانور امداد و نجات سیلاب در 6 شهرستان تربت حیدریه، بجستان، گناباد، مه ولات، کاشمر و بردسکن برگزار شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: در قالب این مانور همزمان 45 امدادگر و نجاتگر تخصصی با کلیه تجهیزات مورد نیاز آمادگی خود را برای امدادرسانی در سیلاب به روزرسانی کرده و چالاکی خود را افزایش دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلال احمر خراسان رضوی برای رویارویی با سیل احتمالی

آمادگی هلال احمر خراسان رضوی برای رویارویی با سیل احتمالی