مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 13:172022-07-29سياسي

سردار حاجی زاده: رژیم صهیونیستی را غربی ها ساخته اند تا عامل تضعیف حکومت ها باشد


فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم تروریستی صهیونیستی را غربی ها ساخته و پروراندند تا عامل تضعیف حکومت ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی فارس، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست پایان دوره اتحادیت تحکیم وحدت گفت:  یکی از مباحث مهم رهبر انقلاب که بسیار اهمیت دارد بحث جهاد تبیین است در بسیاری از بخش ها نیازمند توجیه و تبیین هستیم تا مردم به خوبی متوجه مسائل و مشکلات شوند رسانه های دشمن بسیار زیاد و پراکنده اند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه دشمنان نسبت به اتفاقات، فضای جامعه را سمپاشی می کنند، گفت: این وابستگی نظام و انقلاب به مردم است که ما را حفظ کرده است.

برای اینکه وحدت رویه و تحلیل مشترک نسبت به مسائل مختلف داشته باشیم افرادی که در قشر نخبگانی و فرهیخته کشور قرار دارند باید دیگران را توجیه و آگاه کنند.

وی ادامه داد: ما در ارتباط با نظام و انقلاب دائماً مورد تهدید و تهاجم فشارهای سیاسی و اقتصادی و رسانه ای هستیم و بعضی ها می گویند اگر ما رفتارمان را نسبت به مواضع مان تغییر دهیم به زندگی عادی بر خواهیم گشت یا اینکه عامل اصلی مشکلات را آرمان ها و مواضعمان نسبت به رژیم تروریستی و صهیونیستی می دانند قابل توجه است که حتی اگر ما این دیدگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: رژیم صهیونیستی را غربی ها ساخته اند تا عامل تضعیف حکومت ها باشد

سردار حاجی زاده: رژیم صهیونیستی را غربی ها ساخته اند تا عامل تضعیف حکومت ها باشد