مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 12:272022-07-29اجتماعي

جدیدترین جزییات خسارات سیلاب در استان اصفهان/ مردم هشدارها را جدی بگیرند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سیلاب 14 شهرستان استان را در بر گرفت، گفت: سیل خساراتی به پل ها، راه ها، اراضی کشاورزی، - منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: امروز همچنان بارندگی در مناطق جنوبی اصفهان ادامه دارد، این توده هوایی که سبب بارندگی در استان شد از عصر روز گذشته تاکنون به صورت نقطه ای، ناگهانی و موقت در مناطق مختلف در شرق، جنوب و غرب استان ظاهر شد.

وی افزود: در حال حاضر سیل آبی در منطقه ورزنه داشتیم که از شمال و جنوب ورزنه در مسیر این شهر بود که با پیگیری های فنی که انجام شد سیل به تالاب گاوخونی هدایت شد.

شیشه فروش با بیان اینکه سیلابی که از شب گذشته تاکنون در مناطق مختلف استان به صورت نقطه ای آمد سبب خساراتی شد، گفت: سیل آب 14 شهرستان استان را در بر گرفت که در این شهرستان ها عملیات امداد و نجات داشتیم و جمعاً 370 نفر اسکان اضطراری در این مناطق داشتند و به 122 دستگاه خودرو در این جاد ه ها امدادرسانی شد.

سیل به پل ها، راه ها، اراضی کشاورزی و راه های روستایی خسارت وارد کرد مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از 250 واحد مسکونی تخلیه آب انجام شد که خسارت دیدند، عنوان کرد: سیل خساراتی به پل ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین جزییات خسارات سیلاب در استان اصفهان/ مردم هشدارها را جدی بگیرند

جدیدترین جزییات خسارات سیلاب در استان اصفهان/ مردم هشدارها را جدی بگیرند