مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 11:022022-07-29سياسي

1500 کیلومتر از راه های روستایی رودسر و املش نیازمند آسفالت هستند


نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به عقب ماندگی شاخصه های عمرانی در این شهرستان ها گفت: بیش از یک هزار و 500 کیلومتر از راه های روستایی رودسر و املش نیازمند آسفالت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام المسلمین محمد صفری ملک میان امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران سفیرانی هستند که مشکلات و دغدغه های مردم را به گوش دولت، نظام و حاکمیت می رسانند.

  وی با قدردانی از زحمات و تلاش های بی مزد و منت خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم افزود: خبرنگاری کار بسیار پرمشقت و حساسی است در حالیکه از سوی دولت ها خدمات خبرنگاران برای قدردانی از جایگاه شان دیده نمی شود و در حوزه های مختلف مانند معیشتی، مسکن و بیمه ای دچار مشکلاتی هستند.

  نماینده مردم رودسر و املش در مجلس به تنگناها و مشکلات حوزه فعالیت خود اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ما به دهه 50 از عمر انقلاب نزدیک می شویم اما متاسفانه شهرستان های رودسر و املش در بسیاری از شاخصه های عمرانی مانند آب، برق، جاده از سایر شهرستان ها عقب تر بوده و برای جبران این عقب ماندگی نیاز است تا تلاش بیشتری شود.

  صفری با اشاره به اینکه در حوزه برق 70 کیلومتر از شهرستان رودسر در سال گذشته مجهز به کابل خودنگهدار شد، تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 کیلومتر از راه های روستایی رودسر و املش نیازمند آسفالت هستند

1500 کیلومتر از راه های روستایی رودسر و املش نیازمند آسفالت هستند