مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 10:572022-07-29پزشكي

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی قشم ادامه دارد/ ویزیت 120 قشموند


مسوول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از انجام مرحله دوم ویزیت رایگان قشموندان در چهار روستای بخش مرکزی جزیره با همکاری گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سعید حاجبی عصر امروز در گفت و گوی رسانه ای با اعلام این خبر بیان کرد: مرحله دوم خدمات ویزیت رایگان به ساکنان جزیره، این بار در چهار روستای بخش مرکزی با ویزیت 120 قشموند، ادامه یافت.

وی ادامه داد: اعضای تیم پزشکی متشکل از یک پزشک متخصص طب اورژانس و یک دکتر روانشناس به همراه گروه پرستاری برای انجام خدمات ویزیت رایگان و مشاوره بالینی در روستاهای زینی، کردوا، گربدان و منصور آباد حضور یافتند.

سروان حاجبی در ادامه از همکاری گروه های جهادی درمانگاه تخصصی شهید دارا، بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای عملی کردن این اقدامات تقدیر کرد و یادآور شد: خدمات ویزیت رایگان با حضور متخصصان در تمامی قرارگاه های تحول محلات و مناطق محروم جزیره نیز در حال ارائه می باشد.

مسئول  بهداری سپاه قشم افزود: اقدامات جهادی تیم های بسیج جامعه پزشکی شهرستان قشم، با هدف جلوگیری از همه گیر شدن مجدد بیماری کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان، تا پوشش تمامی روستاهای جزیره ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی قشم ادامه دارد/ ویزیت 120 قشموند

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی قشم ادامه دارد/ ویزیت 120 قشموند