مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 10:422022-07-29ورزشي

پنجره نقل و انتقالات «پورتو» با شکایت تیم ایرانی بسته شد+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، به دلیل شکایت باشگاه ایران جوان بوشهر از باشگاه پورتو بابت مکانیزم مشارکت مهدی طارمی، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم پرتغالی بسته شد.

خبری که به سرعت در رسانه های پرتغالی بازتاب داشت و حتی روزنامه مطرح آبولا به این خبر واکنش نشان داد و مدعی شد که با استعلام از مدیران باشگاه پورتو، این مبلغ به باشگاه ایرانی پرداخت شده و در این خصوص ادعا کرده که بدهی 100 هزار یورویی مربوط به مکانیزم مشارکت به ایران جوان بوشهر پرداخت شده است.

اما عطااله وزیری سرپرست باشگاه ایران جوان مدعی است که این رأی پس از سه سال اعلام شده و باشگاه پرتغالی در 28 تیرماه هزار و 401 با ارسال ایمیلی خواستار مصالحه در این خصوص شده و باشگاه پرتغالی هر وقت تسویه حساب کرد رسماً به فیفا اعلام خواهیم کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پورتو باز شود.

وزیری همچنین اضافه کرد: طلب ایران جوان بوشهر می بایست به یورو یا فرانک سوییس پرداخت شود و ورود آن پول به حساب باشگاه نیز بر عهده خودمان خواهد بود که به چه طریقی وصول کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پول مربوط به مکانیزم مشارکت مهدی طارمی اولین باشگاه حرفه ای این بازیکن باعث شده بود تا پورتو نتواند قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند که همین امر باعث نگرانی هواداران این باشگاه پرتغالی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره نقل و انتقالات «پورتو» با شکایت تیم ایرانی بسته شد+ عکس

پنجره نقل و انتقالات «پورتو» با شکایت تیم ایرانی بسته شد+ عکس