مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 10:222022-07-29سياسي

توقع می رفت دولت های قبل هم مانند دولت فعلی در حوادث غیرمترقبه پای کار باشند


یک نماینده مجلس با اشاره به سرعت عمل خوب دولت در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل، گفت: در سیل سال 98 برخی مسئولان وقت به جای حضور در صحنه، در مسافرت به سر می بردند.

- غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به سرعت عمل دولت در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر منطقه امام زاده داوود ، گفت: دولت مردمی، باید اینگونه باشد که الحمدلله هم شاهد هستیم در همین مسیر حرکت می کند.

وی با بیان اینکه شاهد بودیم مسئولین تراز اول خصوصا وزیر کشور با فوریت در صحنه حادثه حاضر می شود، انرژی می گذارد و تمام وقت در اینگونه موارد حضور دارد، تصریح کرد: از همه دولت ها توقع داریم که اینگونه برخورد کنند ولی متاسفانه شاهد هستیم گاهی کمتر به این مسائل توجه شده است.

رضوانی تصریح کرد: الحمدلله در این دولت، رییس جمهور و برخی وزرا از جمله وزیر کشور به اندازه کافی در این حوادث نقش فعالی دارند و با تمام توان در صحنه حاضر می شوند که به سهم خود به عنوان نماینده مردم در مجلس از آنها تشکر می کنم.

نماینده مردم تهران با اشاره به اهمیت حضور میدانی مسئولان در صحنه حادثه افزود: معمولا در حوادثی که پیش می آید وقتی مسئولی حضور داشته باشد عوامل با آرامش و اطمینان بیشتری به وظایفشان عمل می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقع می رفت دولت های قبل هم مانند دولت فعلی در حوادث غیرمترقبه پای کار باشند

توقع می رفت دولت های قبل هم مانند دولت فعلی در حوادث غیرمترقبه پای کار باشند