مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 10:122022-07-29سياسي

امیرعبداللهیان: می خواهیم به یک توافق قوی و پایدار دست یابیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در آخرین روز همایش خود با پذیرش دعوت حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، - وزیر امور خارجه کشورمان در نشست هم اندیشی رایزنان فرهنگی نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفت: ما در دستگاه دیپلماسی مذاکرات را دنبال خواهیم کرد، اما می خواهیم به یک توافق خوب، قوی و پایدار دست یابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در آخرین روز همایش خود با پذیرش دعوت حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، جلسه اختتامیه خود را در جمع مشترک با مدیران وزارت امور خارجه برگزار کردند.

در این نشست صمیمی که حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونان این سازمان و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد وزارت امور خارجه حضور داشتند، امیرعبداللهیان طی سخنانی تاکید کرد: سیاست، اقتصاد، امنیت و فرهنگ حلقه های به پیوسته ای هستند که می توانند اهداف نظام را در خارج از کشور محقق سازند.

وزیر امور خارجه کشورمان، تحول فرهنگی، ضرورت هماهنگی هر چه بیشتر نهاد های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در امور فرهنگی و رعایت مقررات کشور محل مأموریت را سه اصل مهم پیشبرد اهداف فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: می خواهیم به یک توافق قوی و پایدار دست یابیم

امیرعبداللهیان: می خواهیم به یک توافق قوی و پایدار دست یابیم