مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 09:522022-07-29اجتماعي

از قطع راه ارتباطی روستاها تا امدادرسانی به مسافران


سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در محورهای هراز و کندوان گفت: تاکید ما به مردم این است علاوه بر هوشیاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدی سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران درباره آخرین وضعیت استان پس از بارش های سیل آسا، اظهار کرد: باتوجه به اعلام آماده باش و تاکید استاندار در راستای رصد لحظه ای اتفاقات و تبعات ناشی از سیلاب های احتمال و وقوع سیلاب دیروز در منطقه بایجان آمل با تلاش دستگاه ها و یگان های امدادی بازگشایی محور هراز و محورهای مواصلاتی روستایی منطقه در حال انجام است.

وی افزود: باتوجه به پیش بینی های به عمل آمده از ساعت 22 شب گذشته شاهد بارش های رگباری در منطقه بلده بودیم که موجب آب گرفتگی مسیل ها و تجمع سیلاب در رودخانه های فصلی شد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران اضافه کرد: این حادثه باعث آسیب به چند خودرو و چند واحد مسکونی در روستاهای یال رود و ساتره شد.

محمدی با اشاره به انجام عملیات پاسخ به بحران در منطقه بلده، تصریح کرد: همچنین براساس پیش بینی ها برای جلوگیری از خطرات احتمالی محور کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود شده است و در منطقه پل اوشن محور شاهد حجم بالای سیلاب هستیم که باعث قطع خدمات زیرساختی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قطع راه ارتباطی روستاها تا امدادرسانی به مسافران

از قطع راه ارتباطی روستاها تا امدادرسانی به مسافران