مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 08:172022-07-29حوادث

امدادرسانی به 2 هزار سیل زده کرمانی/رهاسازی 160 خودروی گرفتار در سیل رفسنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به 2 هزار و 517 نفر متاثر از سیل و بارندگی در طی چهار روز گذشته در نقاط مختلف استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح بیان کرد: نیروهای امدادی این جمعیت در طی چهار روز گذشته به 2 هزار و 517 نفر متاثر از سیل و بارندگی در طی چهار روز گذشته امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به شدت بارش بارندگی در ناحیه غرب و شمال استان از روز گذشته تا کنون اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران در شهرستان رفسنجان در حال تخلیه آب منازل بدون هیچ گونه وقفه ای هستند.

وی با اشاره به حضور 11 تیم امدادونجات در رفسنجان خاطرنشان کرد: تا کنون 160 خودرو گرفتار در سیل رفسنجان رهاسازی و 378 نفر توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.

فلاح با اشاره به اینکه عملیات امدادونجات در نقاط مختلف استان ادامه دارد، تصریح کرد: در طی چند روز گذشته 366 نیروی امدادی در قالب 80 تیم در حال امدادرسانی هستند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تا کنون 406 بسته غذایی، 824 کیلوگرم نایلون جهت پوشش، 501 تخته پتو، 67 تخته موکت و سایر اقلام امدادی مورد نیاز توسط جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان متاثر از سیل توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 2 هزار سیل زده کرمانی/رهاسازی 160 خودروی گرفتار در سیل رفسنجان

امدادرسانی به 2 هزار سیل زده کرمانی/رهاسازی 160 خودروی گرفتار در سیل رفسنجان