مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 08:022022-07-29سياسي

از آخرین نتایج جشنواره نانو تا تاخیر در برگزاری آزمون صلاحیت پرستاران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

- رییس دانشگاه شریف در نشست صمیمانه با دانشجویان مقطع دکترا گفت: ما با هدف بررسی مسائل خاص دانشجویان مقطع دکترا و قوی تر کردن ارتباطمان با این عزیزان اقدام به برگزاری این نشست کرده ایم.

وثوقی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز در این نشست گفت: جلب رضایت مندی شما عزیزان وظیفه ماست و تمام تلاشمان را می کنیم تا با شنیدن و بررسی نظرات شما، تمهیداتی را در نظر گرفته و به بهبود فرآیند های دوره دکترا بپردازیم.

اجلاس معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های تابعه اجلاس معاونین و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور و سازمان های تابعه با موضوع مرجعیت علمی و بین المللی سازی در عرصه تحقیقات و فناوری با حضور وزیر بهداشت، روسای دانشگاه های علوم پزشکی و جمعی از صاحب نظران در حوزه بین الملل به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

برترین های جشنواره نانو و رسانه معرفی شدند برترین رسانه ها و فعالان خبری حوزه فناوری نانو در سال 1400، روز دو شنبه سوم مردادماه 1401 در سالن اجتماعات صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور مدیران ستاد ویژه توسعه فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آخرین نتایج جشنواره نانو تا تاخیر در برگزاری آزمون صلاحیت پرستاران

از آخرین نتایج جشنواره نانو تا تاخیر در برگزاری آزمون صلاحیت پرستاران