مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 07:322022-07-29سياسي

می خواهیم به یک توافق خوب، قوی و پایدار دست یابیم


امیرعبداللهیان در جمع رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور گفت: ما در دستگاه دیپلماسی مذاکرات را دنبال خواهیم کرد، اما می خواهیم به یک توافق خوب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، آخرین روز همایش رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور عصر پنجشنبه به میزبانی وزارت امور خارجه و با حضور حسین امیرعبداللهیان در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و با حضور مدیران این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست که حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونان این سازمان و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد وزارت امور خارجه حضور داشتند، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه طی سخنانی تأکید کرد: سیاست، اقتصاد، امنیت و فرهنگ حلقه های به پیوسته ای هستند که می توانند اهداف نظام را در خارج از کشور محقق سازند.

وزیر امور خارجه کشورمان، تحول فرهنگی، ضرورت هماهنگی هر چه بیشتر نهادهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در امور فرهنگی و رعایت مقررات کشور محل مأموریت را سه اصل مهم پیشبرد اهداف فرهنگی در خارج از کشور خواند.

امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به ظرفیت و توان بالای جامعه ایرانیان خارج از کشور، توجه به ایرانیان خارج از کشور، تسهیل هر چه بیشتر امور کنسولی، فرهنگی، اجتماعی و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم به یک توافق خوب، قوی و پایدار دست یابیم

می خواهیم به یک توافق خوب، قوی و پایدار دست یابیم