مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 06:372022-07-29سياسي

در برخورد با مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد لحظه ای درنگ نمی کنیم


علی قناعت کار، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم مواد مخدر، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: - قناعت کار گفت: اگر از فعالیت غیرمجاز و نادرست هر یک از مراکز ترک اعتیاد ماده 15 هم به ما گزارشی برسد و مطلع شویم، لحظه ای درنگ نمی کنیم و مطابق قانون با آن ها برخورد خواهیم کرد.

علی قناعت کار، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم مواد مخدر، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: هیچ گونه ضرب و شتم فیزیکی در هیچ یک از مراکز ماده 16 ترک اعتیاد صورت نمی گیرد و تا کنون پرونده ای در این خصوص تشکیل نشده است.

وی تصریح کرد: نه تنها درباره برخورد نامناسب و خشونت آمیز در مراکز ماده 16 تا کنون پرونده ای تشکیل نشده است بلکه در مراکز ماده 15 هم چنین مواردی را شاهد نبوده ایم و گزارشی دریافت نکرده ایم.

معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم مواد مخدر همچنین اضافه کرد: علاوه بر نظارت سازمان بهزیستی بر عملکرد مراکز ماده 16 دادستان هم خودش بر این مراکز نظارت دارد.

قاضی دادستانی هفته ای یکبار به مراکز ماده 16 سرکشی می کند! قناعت کار در ادامه خاطرنشان کرد: سرکشی به طور مرتب به مراکز ماده 16 (محل نگهداری از معتادان متجاهر) است انجام می شود و خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برخورد با مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد لحظه ای درنگ نمی کنیم

در برخورد با مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد لحظه ای درنگ نمی کنیم