مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 05:572022-07-29اجتماعي

دستگاه ها آمادگی لازم برای تخلیه روستاهای پرخطر را داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران گفت: روستاهایی که رودخانه از وسط آنها عبور می کند در صورت نیاز تخلیه شوند که در سیلاب و کلوار چند روستا با این شرایط داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرداری سی سخت توصیه کرد تمهیدات لازم اندیشیده شود تا در سی سخت دچار بحران و مشکل جدیدی نشویم، ضمن اینکه تدابیری برای روستاهایی که در دامنه کوه احتمال رانش آنها می رود اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران پای کار باشند، گفت: محله های پر خطر در تمام مناطق استان که احتمال می رود سیلاب وارد منازل مردم شود تخلیه و مردم در جای امن اسکان داده شوند تا از این بحران عبور کنیم.

احمدزاده عنوان کرد: به مردم توصیه می کنیم در دامنه های کوه ها و دره ها و مکان تفریحی و پرخطر مستقر نشوند و در جای امن قرار گیرند، همچنین توصیه می کنیم مردم اضطراب و استرس نداشته باشند و آرامش خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه هر چه می توانیم بر روی اطلاع رسانی به مردم کار کنیم از صدا و سیما، سایت ها و خبرگزاری ها خواست برای بعد از ظهر جمعه و بعداز ظهر شنبه که پیش بینی می شود اوج بارش باشد اطلاع رسانی لازم را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها آمادگی لازم برای تخلیه روستاهای پرخطر را داشته باشند

دستگاه ها آمادگی لازم برای تخلیه روستاهای پرخطر را داشته باشند