مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 00:472022-07-28سياسي

دشمنان سید الشهدا به دنبال سکولار کردن هیئات مذهبی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی آریا شب گذشته طی سخنانی بعد از نماز عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت اظهار داشت: در دعای بیستم صحیفه سجادیه که به دعای مکارم الاخلاق مشهور است امام سجاد (ع) از خداوند درخواست می کند در اطاعت بندگی دچار کسالت نشود.

وی افزود: عده ای در عبادت خداوند تنبل و در برابر معصیت شجاع و پیشرو و بدون ترس هستند که این مسئله یکی از ابتلائات بندگی در مسیر اطاعت است.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: اثرات وضعی بعضی از معاصی این است که انسان حلاوت بندگی را نمی چشد که دلیل این مسئله مبتلا شدن انسان به معاصی است.

سخنران حرم بانوی کرامت اضافه کرد: ایام ماه محرم یک موقعیت پرواز برای مومنین است و انسان می تواند باب نجات خود را مهیا سازد.

سعیدی آریا تاکید کرد: ایام و روزهای زندگی با همدیگر مساوی نیستند و محرم را نباید از دست داد بلکه باید بهداشت فکری و امیالی را برای خود رقم زد.

وی افزود: کور نبودن و داشتن بصیرت در مسیر الهی از دیگر فرازهای ادعیه امام سجاد (ع) در دعای بیستم صحیفه سجادیه است که به عنوان بصیرت در بندگی عنوان می شود و اگر انسان بصیرت درستی داشته باشد می تواند دشمنان اسلام را بشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان سید الشهدا به دنبال سکولار کردن هیئات مذهبی هستند

دشمنان سید الشهدا به دنبال سکولار کردن هیئات مذهبی هستند