مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 23:522022-07-28اقتصادي

شهرستان خدابنده آینده خوبی در توسعه اقتصادی دارد


عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه اتاق با تمام توان آمادگی دارد تا برای شهرستان خدابنده که از آینده خوبی در توسعه اقتصادی استان برخوردار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی رنگ رونا در جلسه مشترک هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان و نماینده مردم شهرستان خدابنده با اشاره به آمادگی اتاق بازرگانی زنجان و بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت دو طرفه مسؤولان و اتاق برای توسعه اقتصادی استان، اظهار کرد: در این بین شهرستان خدابنده دارای ظرفیت های بسیار خوبی در راستای توسعه اقتصادی است.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران افزود: حوزه صنایع، معادن و کشاورزی از جمله بخش های مهمی است که در این شهرستان می توان فعالیت اقتصادی مثمرثمری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان دست یاری خود را به سوی مسؤولان برای توسعه همکاری های اقتصادی در راستای پیشرفت اقتصادی استان دراز کرده است، تصریح کرد: اتاق می تواند حضور و همکاری خود را در راستای سرمایه گذاری و معرفی سرمایه گذاران برای حضور در این شهرستان انجام دهد.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه اتاق با تمام توان آمادگی دارد تا برای شهرستان خدابنده که از آینده خوبی در توسعه اقتصادی استان زنجان برخوردار است، همکاری ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان خدابنده آینده خوبی در توسعه اقتصادی دارد

شهرستان خدابنده آینده خوبی در توسعه اقتصادی دارد