مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 22:222022-07-28اجتماعي

تعداد زیاد تصادفات درون شهری به دنبال بارش باران در شهرکرد


رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: امروز تعداد تصادفات در شهرکرد بالا بود و همین امر باعث زمان بر بودن رسیدن مأموران در صحنه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ایرج حسین پور، امشب در برنامه رادیویی پیام استان گفت: امروز در استان شاهد بارش باران بودیم که چند نقطه در شهرها به خصوص مراکز شهرستان ها دچار آبگرفتگی و با کمک نیروهای شهرداری و مردم مشکل رفع شد.

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری افزود: رانندگان آمادگی رانندگی در این شرایط جوی را نداشتند و این غافلگیری منجر به تصادفات شهری شد اما همه حوادث از نوع خسارتی بودند.

وی ادامه داد: گرچه باران در برخی نقاط بند آمده است اما سطح آسفالت همچنان لغزنده است که رانندگان باید سه نکته سرعت مطمئنه، فاصله طولی و محدودیت دید در معابر شهری و برون شهری را رعایت کنند.

حسین پور افزود: تعداد تصادفات در شهرکرد بالا بود و همین امر باعث زمان بر بودن رسیدن مأموران در صحنه می شود لذا از شهروندان درخواست داریم در صورت بروز تصادف خودرو را به کنار خیابان هدایت کنند تا اتفاق دیگری رخ ندهد.

وی در پایان گفت: چهارراه طالقانی، چهارراه بوعلی و نرسیده به ترمینال شهرکرد امروز دچار مشکل و ترافیک شد که با رفع سدمعبر توسط شهرداری مشکل حل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد زیاد تصادفات درون شهری به دنبال بارش باران در شهرکرد

تعداد زیاد تصادفات درون شهری به دنبال بارش باران در شهرکرد