مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 22:122022-07-28اجتماعي

سیل در چهارمحال و بختیاری/ منازل در معرض خطر تخریب تخلیه شدند


شاهد خسارت مالی و قطعی آب، برق و گاز هستیم، منازل در معرض خطر تخریب با همکاری اعضای شورا تخلیه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شده اند.

- استانداری چهارمحال و بختیاری: شاهد خسارت مالی و قطعی آب، برق و گاز هستیم، منازل در معرض خطر تخریب با همکاری اعضای شورا تخلیه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شده اند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون خسارت جانی در پی وقوع سیل در روستای بارده گزارش نشده است، گفت: منازل در معرض خطر تخریب با همکاری اعضای شورا تخلیه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شده اند.

علی حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در مدت زمان 45 دقیقه شاهد بارش 50 میلی متری باران در روستای بارده از توابع شهرستان بن بودیم، اظهار کرد: حجم بارندگی در این روستا فراتر از تصور بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر نیروهای جمعیت هلال احمر، راهداری، اورژانس و اعضای ستاد بحران در منطقه سیل زده روستای بارده برای امدادرسانی و بازگشایی جاده روستا حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون خسارت جانی در پی وقوع سیل در روستای بارده گزارش نشده است، گفت: اما شاهد خسارت مالی و قطعی آب، برق و گاز هستیم، منازل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در چهارمحال و بختیاری/ منازل در معرض خطر تخریب تخلیه شدند

سیل در چهارمحال و بختیاری/ منازل در معرض خطر تخریب تخلیه شدند