مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 21:322022-07-28اقتصادي

مردم از آب چشمه و رودخانه ها استفاده نکنند/ روستای بارده با تانکر آبرسانی می شود


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: مردم از آب های خارج از شبکه آبرسانی استفاده نکنند و در صورت آسیب دیدگی شبکه صرفا از آب بسته بندی و بهداشتی مصرف نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد محمودی امشب در برنامه رادیویی پیام استان گفت: مردم از آب های خارج از شبکه آبرسانی استفاده نکنند و در صورت آسیب دیدگی شبکه صرفا از آب بسته بندی و بهداشتی مصرف نمایند و یا حتی المقدور آب را بجوشانند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به بارش های امروز و بیماری های موجود مردم به ویژه در روستای بارده از آب چشمه ها و رودخانه ها استفاده نکنند.

وی افزود: تا این لحظه آب شبکه در روستای بارده برقرار است ولی به علت قطعی برق امکان ایجاد مشکل وجود دارد از این رو منتظر هستیم تا مسیر روستا بازگشایی شود و ژنراتور به منطقه منتقل و چاه آب روستا وارد مدار شود.

محمودی با اشاره به اینکه به محض بازگشایی مسیر آبرسانی با تانکر به منطقه انجام می شود،  اضافه کرد: انتظار داریم مردم روستا از مخزن آب صرفا برای شرب استفاده کنند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در حال حاضر آب شرب شهرکرد مشکلی ندارد اما در روزهای آینده در پی وقوع بارش های مانسونی با شدت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از آب چشمه و رودخانه ها استفاده نکنند/ روستای بارده با تانکر آبرسانی می شود

مردم از آب چشمه و رودخانه ها استفاده نکنند/ روستای بارده با تانکر آبرسانی می شود