مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 19:422022-07-28اقتصادي

آغاز کاهش قیمت کالاها/ تراز صادراتی و وارداتی کشور در حال برابر شدن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی برادران عصر پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز اظهار داشت: صحبت از تبریز را باید به افتخارآفرینی و سمبل های غیرت و امیدی چون ستارخان و باقرخان، استاد شهریار، استاد بهزاد و شهیدان مهدی و حمید باکری و علمای این شهر گره بزنیم.

وی افزود: تبریز شهری است که صنعتی خواندن آن، جایگاه آن را کوچک می کند و افتخاری برای کشور بوده و نقش خود را در قبال تمام استان ها ایفا کرده و الگویی برای همه کشور است و در حوزه هایی چون شیرینی و شکلات، کفش، چرم، فرش، قطعه سازی خودرو یا تامین 35 درصد نیاز کشور را تامین می کند، دارویی و لوازم خانگی قطب است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم و با تلاش مجموعه صمت آذربایجان شرقی، یکصد واحد راکد به بهره برداری رسیده و 250 مورد مشکلات بخش تولید و صنعت حل شده و 210 سرمایه گذاری در استان صورت گرفته که این توفیقات با همکاری نمایندگان و مسئولان اجرایی آذربایجان شرقی محقق شده است.

وی به موضوع حقوق گمرکی واردات ماشین آلات صنعتی نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص قائل به حل مشکل با همکاری مجلس و کاهش تعرفه واردات به حداقل ممکن با هدف تقویت سرمایه گذاری ها هستیم و در زمینه محدودیت شعاع 30 کیلومتری در محدوده تبریز برای اجرای طرح های توسعه ای وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاهش قیمت کالاها/ تراز صادراتی و وارداتی کشور در حال برابر شدن است

آغاز کاهش قیمت کالاها/ تراز صادراتی و وارداتی کشور در حال برابر شدن است