مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 19:072022-07-28سياسي

روحانیت برای تبیین اسلام در میدان جهاد به وظیفه خود عمل کند


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروزه روحانیت باید در اصل تبیین اسلام در میدان جهاد تبیین به وظیفه اصلی خود عمل کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی عصر امروز پنجشنبه در دیدار با طلاب و مدیران فرهنگی هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه در روایت آمده هر کسی که به خدا خدمت کند، خدا خادم او می شود، اظهار کرد: در ایام کرونا، هم مجموعه هلال احمر و هم بخش عمده ای از روحانیت و طلاب، هنرآفرینی کردند ولی مورد غفلت قرار گرفته و خیلی ها مطلع نیستند.

  وی با بیان اینکه در دوران کرونا بسیاری از طلاب، مجاهدانه در بیمارستان ها و قبرستان ها حضور یافتند که باید دست این افراد را بوسید، گفت: اعضای هلال احمر نیز به واسطه اینکه در میدان خطر حاضر می شوند، مجاهدان و وافاداران در عرصه خدمت هستند.

  دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به موقوفات مربوط به هلال احمر اشاره کرد و افزود: همه این موقوفات باید در اختیار هلال احمر قرار گیرد تا بر اساس وقف عمل شود و اگر غیر از این باشد، بر خلاف نظر صریح مراجع به ویژه رهبر معظم انقلاب است.

  رمضانی با اشاره به جهاد تبیین بیان کرد: هر جا کلمه جهاد می آید، یعنی تلاش مضاعف و جایی که مخالف یا دشمن دارد؛ تمام جهادهای پیامبر اکرم (ص) و یارانش در مکه، جهاد تبیین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت برای تبیین اسلام در میدان جهاد به وظیفه خود عمل کند

روحانیت برای تبیین اسلام در میدان جهاد به وظیفه خود عمل کند