مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 17:272022-07-28سياسي

رییس کل دادگستری تهران از حوزه قضایی بهارستان بازدید کرد


رییس کل دادگستری استان تهران در جریان بازدید از شعب دادگستری شهرستان بهارستان بر ضرورت کوتاه کردن فرایند رسیدگی های قضایی تاکید کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در راس یک هیات قضایی به منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مراجعان از دادگستری و دادسرای شهرستان بهارستان بازدید به عمل آورد.

رییس کل دادگستری استان تهران در بدو ورود به دادگستری شهرستان بهارستان، ضمن بازدید از شعب قضایی با مطالبه شناسنامه پرونده های مسن بر اهتمام شعب در رسیدگی به پرونده های معوق تاکید کرد و میزان تعیین اوقات رسیدگی، تعداد پرونده های ارجاعی و موجودی در شعب مستقر در این شهرستان و انجام به روز امورات قضایی و حقوقی شهروندان را مورد ارزیابی قرار داد.

القاصی در جریان این بازدید با مراجعه کننده ای مواجه شد که مدعی بود یک شرور همسر او را مورد ضرب و جرح قرار داده و تاکنون اقدام متناسب در جهت احقاق حقوق همسر وی انجام نشده است.

رییس کل دادگستری استان تهران پس از استماع اظهارات این فرد فی المجلس به دادستان بهارستان دستور داد تا ضمن صحت سنجی ادعاهای مطروحه از جانب این فرد، در صورت لزوم نسبت به جلب فرد مورد ادعا و صدور دستورات قضایی لازم اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری تهران از حوزه قضایی بهارستان بازدید کرد

رییس کل دادگستری تهران از حوزه قضایی بهارستان بازدید کرد