مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 16:472022-07-28سياسي

عملکرد 2 شرکت آمریکایی- انگلیسی و ژاپنی تولید کننده سیگار بررسی شود


نائب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: نیروهای امنیتی باید برای بررسی عملکرد 2 شرکت خارجی آمریکایی- انگلیسی و ژاپنی تولید کننده سیگار ورود کنند.

- اخبار شرکت ها؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگراری فارس با اشاره به تولید و فروش سیگار در داخل کشور از سوی 2 شرکت خارجی چند ملیتی JTI و  BAT با ماهیت انگلیسی- آمریکایی و ژاپنی گفت: بر اساس آمار بیش از 65 میلیارد نخ سیگار سالانه در کشور مصرف می شود که بخش زیادی از آنها از سوی این 2 شرکت خارجی تولید و توزیع می شود.

وی با بیان اینکه مصرف رو به افزایش سیگار در داخل کشور از سوی جوانان و حتی بانوان نگران کننده است، افزود: امروز حدود 24 میلیون نفر از مردان و سه درصد از بانوان جامعه سیگار مصرف می کنند.

نائب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تولید سیگار از این شرکت ها گفت: وقتی امکان تولید سیگار در داخل وجود دارد چرا باید سیگار از سوی شرکت های خارجی تولید شود.

حجت الاسلام نوروزی افزود: در حالی که در استان های شمالی و برخی از استان های کشور توتون و تنباکو تولید می شود اما این 2 شرکت خارجی مواد اولیه خود را از خارج وارد و حاضر نیستند از تولیدات کشاورزان ما برای مصرف خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد 2 شرکت آمریکایی- انگلیسی و ژاپنی تولید کننده سیگار بررسی شود

عملکرد 2 شرکت آمریکایی- انگلیسی و ژاپنی تولید کننده سیگار بررسی شود