مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 16:322022-07-28اقتصادي

اشتغال 25 نفر با احیای یک واحد تولیدی در زاهدان


با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور یک واحد تولیدی پوشاک را افتتاح شد که برای 25 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور یک واحد تولیدی پوشاک را افتتاح شد که برای 25 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در آیین افتتاح این واحد تولیدی گفت: رسالت صندوق کارآفرینی امید در یک سال اخیر احیای واحدهای نیمه فعال و یا غیر فعال بوده است که در همه استانهای کشور این طرح به خوبی اجرا شده است.

وی بیان کرد: این کارگاه تولید پوشاک در شهرک صنعتی زاهدان پیش از این به دلیل عدم نقدینگی تعطیل شده بود و کارکنان آن که همه بانوان بومی شهر بودند نیز بیکار شدند اما اکنون با دریافت 10 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از صندوق کارآفرینی امید این طرح دوباره جان گرفته و موجب اشتغال افراد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از طرح های مختلف اشتغال زایی در شهرک صنعتی زاهدان گفت: سرمایه گذاری در صنایع کوچک به خصوص در واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی زمینه اشتغال و صنعتی شدن شهرها را فراهم می کند.

همچنین امروز با حضور رضایی یک موسسه فرهنگی، آموزشی برای کودکان با ارائه تسهیلات ارزان قیمت به مبلغ 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال در زاهدان به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 25 نفر با احیای یک واحد تولیدی در زاهدان

اشتغال 25 نفر با احیای یک واحد تولیدی در زاهدان