مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 15:172022-07-28سياسي

لزوم بهره وری از آب های غیرمتعارف در نیروگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، وزیر نیرو که همزمان با سفر رییس جمهور به استان همدان، به شهرستان فامنین رفته بود ظهر امروز ضمن بازدید از پروژه های نیروگاه شهید مفتح، از فعالیت شبانه روزی تلاشگران عرصه برق برای تامین برق پایدار قدردانی کرد.

علی اکبر محرابیان با بیان اینکه اقدامی که امسال در بخش نیروگاهی صنعت برق صورت گرفته کاری بی نظیر و اثربخش است اظهار کرد: تلاش خدمتگزاران صنعت برق با جلوگیری از قطعی برق و تامین برق پایدار، موجب تامین آسایش و رضایتمندی مردم شده است.

وی روند اجرای پروژه های نیروگاه شهید مفتح را بسیار مثبت و اثربخش دانست و افزود: بر اساس گزارش کارکنان نیروگاه، امیدواریم مدیران و مسئولان این نیروگاه بتوانند در شرایط موجود با تلاش فراوان تجهیزات مورد نیاز را برای سال های آتی ارتقا دهند.

وزیر نیرو در ادامه نیروگاه شهید مفتح را جزو نیروگاه های مطمئن کشور دانست و یادآور شد: این نیروگاه در کنترل فرکانس و پایداری شبکه نقش بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به انتقال پساب تصفیه شده شهر همدان به نیروگاه شهید مفتح خاطرنشان کرد: با تامین آب، یکی از مشکلات این نیروگاه نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.

محرابیان اضافه کرد: در سال های گذشته یکی از معضلات و مشکلات استان همدان در نیروگاه شهید مفتح، مصرف فراوان آب چاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره وری از آب های غیرمتعارف در نیروگاه ها

لزوم بهره وری از آب های غیرمتعارف در نیروگاه ها