مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 15:172022-07-28سياسي

پرچم عزای حسینی در قشم برافراشته می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از برافراشته شدن پرچم عزای حسینی در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع)، در این جزیره خبر داد.

-  حجت الاسلام احمد غلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم در گفت ‍وگو با خبرنگار فارس در قشم، بیان کرد: فردا پرچم عزای حسینی در برج پرچم شهرک نریمان به اهتزاز در می آید.

 وی ادامه داد: پس از این آیین، کاروان نمادین امام حسین (ع) از مسجد امام حسین به سمت امامزاده سیدمظفر (ع) قشم  حرکت می کند.

به گفته حجت الاسلام غلامی، حدود 50 هیات مذهبی در قشم فعال هستند و آیین سوگواری محرم و صفر را با شکوه هرچه تمام تر در این جزیره پهناور برگزار می کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم همچنین از اعزام 60 مبلغ مذهبی از قم، هرمزگان و قشم به مساجد و تکایای شهرستان در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان خبر داد.

وی افزود: برگزاری سوگواری و سخنرانی های انلاین در فضای مجازی از جمله منبر مجازی درس های مکتب حسینی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از دیگر برنامه هایی است که در ماه محرم الحرام برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: برگزاری مراسم علم شمشیری، شیرخوارگان حسینی، سینه زنی و روضه خوانی شبانه در مساجد و تکایا، پخت نذری و اطعام فقرا و ایتام توسط هیات های مذهبی و مردم مومن جزیره با رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم عزای حسینی در قشم برافراشته می شود

پرچم عزای حسینی در قشم برافراشته می شود