مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-28سياسي

مصوبه سفر ریاست جمهوری کارگشا شد/ گره 11 ساله باغ موزه دفاع مقدس لرستان باز می شود


باغ موزه دفاع مقدس لرستان سال گذشته به دلیل فقدان بودجه متوقف شده بود، با سفر ریاست جمهوری به استان مجدد روند تکمیل پروژه از سر گرفته شد و به نظر می رسد در هفته دفاع مقدس افتتاح و مورد بازدید عموم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ایام مصادف است با سالگرد عملیات مرصاد که رزمندگان لرستانی نقش بسزایی در این عملیات داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در باغ موزه دفاع مقدس استان هستیم، مجموعه ای که از سال 90 عملیات اجرایی آن شروع شده و از مجموعه های منحصر به فرد محسوب می شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه سازه خوبی برای باغ موزه استان طراحی شده، افزود: در مراحل پایانی کار و گام های نهایی برای بهره برداری از این مجموعه به سر می بریم.

زیویار بیان داشت: باغ موزه دفاع مقدس لرستان سال گذشته به دلیل فقدان بودجه متوقف شده بود، با سفر ریاست جمهوری به استان مجدد روند تکمیل پروژه از سر گرفته شد و به نظر می رسد در هفته دفاع مقدس افتتاح و مورد بازدید عموم  قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود بخش های مختلف و متنوع در باغ موزه لرستان، گفت: در سفر آیت الله رییسی به استان 25 میلیارد تومان برای این مجموعه در نظر گرفته شد، برای نواقصی که وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه سفر ریاست جمهوری کارگشا شد/ گره 11 ساله باغ موزه دفاع مقدس لرستان باز می شود

مصوبه سفر ریاست جمهوری کارگشا شد/ گره 11 ساله باغ موزه دفاع مقدس لرستان باز می شود