مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 13:122022-07-28سياسي

ترخیص 14 هزار تن برنج وارداتی پس از 4 ماه بلاتکلیفی در بندر شهید رجایی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از صدور دستور قضایی برای ترخیص بیش از 14 هزار تن برنج وارداتی پس از چهار ماه بلاتکلیفی در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان امروز اظهار داشت: در نتیجه بازرسی از انبارهای بندرشهید رجایی، محموله 14 هزار و پانصد تنی برنج وارداتی شناسایی شد و با توجه به چهارماه بلاتکلیفی این حجم از برنج، دستورات ویژه ای به منظور ترخیص فوری محموله مذکور و ارسال آن به سراسر کشور با هدف کنترل قیمت ها صادر شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به دستورات مهم و تخصصی رییس قوه قضاییه در سفر به استان هرمزگان مبنی بر لزوم پیگیری و نظارت بر نحوه ورود، نگهداری و ترخیص کالا در بنادر و گمرکات و تأکیدات رییس کل دادگستری استان هرمزگان در این رابطه، در بازدید از بندر شهید رجایی بندرعباس، ضمن اتخاذ تصمیمات لازم به منظور شتاب بخشی به روند ترخیص کالاهای اساسی، دستگاه های متولی مکلف شدند به سرعت نسبت به بسیج تمامی امکانات و ترخیص فوری برنج های دپو شده در انبارهای گمرک اقدام کنند.

وی همچنین از صدور دستورات لازم برای نمونه برداری فوری از این محموله بزرگ برنج وارداتی خبر داد و تصریح کرد: در جریان بازدید از بندر شهید رجایی بندرعباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 14 هزار تن برنج وارداتی پس از 4 ماه بلاتکلیفی در بندر شهید رجایی

ترخیص 14 هزار تن برنج وارداتی پس از 4 ماه بلاتکلیفی در بندر شهید رجایی