مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 13:022022-07-28حوادث

کشف یک تن و 350 کیلوگرم گوشت سفید فاسد در زاهدان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی فردی که در زاهدان در یک فروشگاه اقدام به نگهداری و فروش گوشت سفید فاسد می کرد، خبرداد.

- سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای مقابله و برخورد با احتکارکالاهای اساسی، با اشراف اطلاعاتی و با هوشیاری ماموران پلیس، برخورد با متخلفان و شناسایی محل های  نگه داری کالاهای اساسی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی استان فروشگاهی که در آن گوشت سفید فاسد شده نگه داری می شد را شناسایی کرده و ضمن هماهنگی قضایی با حضور نمایندگان سازمان صنعت و معدن و دامپزشکی استان، در بازرسی از انبار فروشگاه مورد نظر یک تن و 350 کیلو گرم گوشت سفید فاسد کشف کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان سازمان دامپزشکی استان این کالاها فاسد و قابلیت مصرف انسانی ندارند ودر این خصوص یک نفر شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و انبار مورد نظر پلمب شد.

وی خاطر نشان کرد: احتکار کالای اساسی موجب اختلال در توزیع مناسب و به موقع کالاها شده و ثروت ملی در ید مفسدان اقتصادی قرار می گیرد که به واسطه این عمل اموال و ثروت های نامشروع تحصیل ، و در دراز مدت مانع جدی جهت گردش صحیح ثروت در جامعه می گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن و 350 کیلوگرم گوشت سفید فاسد در زاهدان

کشف یک تن و 350 کیلوگرم گوشت سفید فاسد در زاهدان