مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 12:422022-07-28سياسي

بازدید وزیر نیرو از نیروگاه مفتح و بیمارستان امام حسن(ع) فامنین


وزیر نیرو در حاشیه سفر هیات دولت به استان همدان، با حضور در فامنین از نیروگاه شهید مفتح و بیمارستان امام حسن(ع) این شهرستان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، وزیر نیرو که به نمایندگی از هیات دولت در سفر استانی به همدان در شهرستان فامنین حضور یافته بود، در ادامه برنامه خود ظهر امروز از بیمارستان امام حسن(ع) شهرستان فامینن بازدید کرد.

علی اکبر محرابیان در این بازدید از بیمارستان در حال تکمیل امام حسن(ع) بازدید و از نزدیک روند رسیدگی به مراجعین و بیماران این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

وزیر نیرو از پیگیری های لازم به منظور جذب اعتبارات جهت تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به مردم این شهرستان خبر داد.

بیمارستان امام حسن(ع) فامنین با وسعت 20 هزار مترمربع در سال 1385 تاسیس شده است که بخش های مختلف درمانی طی ماه های آینده به آن افزوده خواهد شد.

بازدید وزیر نیرو از روند اجرایی پروژه های مسکن ملی در فامنین  وزیر نیرو در ادامه برنامه سفر خود در شهرستان فامینن از روند اجرای پروژه مسکن ملی این شهرستان بازدید کرد.

علی اکبر محرابیان به منظور بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر شهرستان فامنین از نزدیک واحدهای مسکن مهر این شهرستان را که با کم لطفی متقاضیان روبرو شده  و اکنون در قالب مسکن ملی در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر نیرو از نیروگاه مفتح و بیمارستان امام حسن(ع) فامنین

بازدید وزیر نیرو از نیروگاه مفتح و بیمارستان امام حسن(ع) فامنین