مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 11:322022-07-28دانش

سرعت رشد و ارتقاء شاخصه های علمی در دانشگاه کردستان بسیار بالا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه کردستان، رحمت صادقی در جلسه هیات امنای دانشگاه که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف، - استاندار کردستان گفت: دانشگاه کردستان مسیر رشد و ارتقاء را در شاخصه های علمی با سرعت بالا طی کرده و با وجود محدودیت ها و مشکلات مالی که وجود دارد توانسته به خوبی رشد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه کردستان، رحمت صادقی در جلسه هیات امنای دانشگاه که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف، به بیان مشکلات دانشگاه نیز پرداخت.

وی ضمن اشاره به تعداد مقالات سال 1400 و ارجاعات آن، اظهار کرد: حدود 7 میلیارد تومان در این حوزه قرارداد خارجی داشته ایم و همچنین 21 پژوهشگر پسادکتری را جذب کرده ایم.

صادقی ادامه داد: 10 مورد فرصت مطالعاتی، 18 نشریه پژوهشی، استقرار 30 شرکت در مراکز رشد دانشگاه، 11 شرکت دانش بنیان، راه اندازی زیست بوم نوآوری و فناوری دانشگاه با سه هزار و 500 متر مربع از دیگر اقدامات این حوزه است.

رییس دانشگاه کردستان به عملکرد بخش فرهنگی و دانشجویی اشاره کرد و افزود: در نیمسال نخست 12 و نیمسال دوم 10 میلیارد تومان وام به 2 هزار نفر از دانشجویان داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت رشد و ارتقاء شاخصه های علمی در دانشگاه کردستان بسیار بالا است

سرعت رشد و ارتقاء شاخصه های علمی در دانشگاه کردستان بسیار بالا است