مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 10:572022-07-28فرهنگي

مستند سیاسی «خداوند در کمینگاه است» امشب پخش می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند سیاسی خداوند در کمینگاه است با محوریت نمایش فعالیت های تروریستی منافقین در ایران پنج شنبه 6 مرداد ساعت 21: - مستند سیاسی خداوند در کمینگاه است با محوریت نمایش فعالیت های تروریستی منافقین در ایران پنج شنبه 6 مرداد از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند سیاسی خداوند در کمینگاه است با محوریت نمایش فعالیت های تروریستی منافقین در ایران پنج شنبه 6 مرداد ساعت 21:30 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

این مستند با هدف نشان دادن چهره ی واقعی تروریست های بین اللملی تهیه و تولید شده است و به محور های مختلفی از جمله فعالیت های تروریستی منافقین در ایران و شرایط فعلی این گروهک ها، رژیم بعث، تبیین عملیات مرصاد و دلاورمردی های شهید صیاد شیرازی می پردازد.

در این مستند حسین بهزادی فر روایتگر فعالیت های گروه منافقین است و اسماعیل زمانی استاد دانشگاه علوم سیاسی و از رزمندگان عملیات مرصاد و سردار علیرضا افشار و سردار ابوشهاب از فرماندهان دوران دفاع مقدس مهمانان این مستند به واکاوی و تبیین موضوعات فوق می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند سیاسی «خداوند در کمینگاه است» امشب پخش می شود

مستند سیاسی «خداوند در کمینگاه است» امشب پخش می شود