مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-28سياسي

پلیس: زنجیرزنی زنان ممنوع/ عزاداری محرم با رعایت پروتکل ها برگزار شود


معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: زنجیرزنی زنان در هیأت های مذهبی و گل مالی کردن خودروها در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا یاری معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، اظهار کرد: برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم طی 2 سال گذشته به لحاظ شیوع و گسترش ویروس کرونا متفاوت از سال های قبل برگزار شد.

وی افزود: عزاداران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) سال قبل با رعایت دستوالعمل های بهداشتی توانستند بنا بر مقدورات مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان را به شکل محدودتری برگزار کنند و انتظاری هم که امسال از هیأت های عزاداری می رود برگزاری مراسم با رعایت شیوه های کامل بهداشتی مانند استفاده از ماسک با توجه به افزایش دوباره آمار مبتلایان و فوتی هاست.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این میان همکاران ما در بخش های مختلف انتظامی و راهور نیز کنار مردم و عزاداران حسینی (ع) بوده تا هم امنیت آن ها و هم نظم و انضباط برگزاری مراسم عزاداری را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: زنجیرزنی زنان ممنوع/ عزاداری محرم با رعایت پروتکل ها برگزار شود

پلیس: زنجیرزنی زنان ممنوع/ عزاداری محرم با رعایت پروتکل ها برگزار شود