مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 10:222022-07-28سياسي

کمیسیون امنیت ملی به سیاست خارجی دولت نمره قابل قبولی می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با موضوع تحولات منطقه، بررسی نشانه های زوال سیاست های اسکتبار جهانی آمریکا به صورت حضوری و مجازی با حضور وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده ارومیه .

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه ماهیانه مجمع دانشگاهیان انقلاب گفت: امروز به عنوان مجلس و کمیسیون امنیت و سیاست خارجی به سیاست خارجی دولت نمره قابل قبولی می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با موضوع تحولات منطقه، بررسی نشانه های زوال سیاست های اسکتبار جهانی آمریکا به صورت حضوری و مجازی با حضور وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده ارومیه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

جلال زاده در این نشست گفت: وقوع انقلاب اسلامی موجب شد که تئوری های آن زمان تغییر کند چراکه در هیچ یک از اندیشکده های دنیا انتظار وقوع چنین انقلابی را نداشتند.

وی افزود: غرب همواره فکر می کرد می تواند دنیا را کنترل کند، اما با وقوع انقلاب اسلامی غرب متوجه شد که این چنین نیست.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وقوع انقلاب اسلامی مشخص شد که جبهه سومی تعریف شده که حرفی برای گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون امنیت ملی به سیاست خارجی دولت نمره قابل قبولی می دهد

کمیسیون امنیت ملی به سیاست خارجی دولت نمره قابل قبولی می دهد