مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 09:022022-07-28سياسي

رییس جمهور درگذشت مرحوم حبیب الله صادقی را تسلیت گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیام تسلیت درگذشت مرحوم حبیب الله صادقی آورده است: این پیشکسوت عرصه هنر های تجسمی با پیوستن به نهضت امام خمینی، - رییس جمهور درگذشت هنرمند برجسته و استاد متعهد، مرحوم حبیب الله صادقی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیام تسلیت درگذشت مرحوم حبیب الله صادقی آورده است: این پیشکسوت عرصه هنر های تجسمی با پیوستن به نهضت امام خمینی، ذوق سرشار و توانمندی های هنری خود را وقف پیروزی انقلاب اسلامی کرد و در کمال وارستگی و خلق آثار ارزنده، در کنار مردم و انقلاب ماندگار باقی ماند.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمدرگذشت هنرمند برجسته و استاد متعهد، مرحوم حبیب الله صادقی، موجب تأسف و تالم خاطر شد.

این پیشکسوت عرصه هنر های تجسمی با پیوستن به نهضت امام خمینی، ذوق سرشار و توانمندی های هنری خود را وقف پیروزی انقلاب اسلامی کرد و در کمال وارستگی و خلق آثار ارزنده، در کنار مردم و انقلاب ماندگار باقی ماند.

اینجانب درگذشت این هنرمند مردمی و انقلابی را به خانواده محترم، جامعه هنری و دوستداران آن فقید سعید تسلیت عرض می کنم و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامت از خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور درگذشت مرحوم حبیب الله صادقی را تسلیت گفت

رییس جمهور درگذشت مرحوم حبیب الله صادقی را تسلیت گفت