مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 08:522022-07-28سياسي

آمار اطلاعات آمریکا درباره تلفات روسیه در جنگ اوکراین


یک نماینده کنگره در مصاحبه با «سی ان ان»، آمار ادعایی سازمان های اطلاعاتی آمریکا درباره تلفات ارتش روسیه در جنگ اوکراین را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که درگیری ها بین روسیه و اوکراین ادامه دارد، قانونگذار هم حزبی جو بایدن در مجلس نمایندگان آمریکا آماری را درباره تعداد کشته و مجروحان ارتش روسیه اعلام کرد.

شبکه سی ان ان که از منظر سیاسی به دموکرات ها نزدیک است، با الیسا اسلوتکین نماینده حوزه انتخابیه هشتم ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا درباره جنگ روسیه و اوکراین مصاحبه کرد.

این قانونگذار دموکرات کنگره با بیان اینکه در یک جلسه توجیه اطلاعاتی نهادهای اطلاعاتی آمریکا شرکت کرد، آمار و برآورد سازمان های اطلاعاتی آمریکا درباره تلفات ارتش روسیه در جنگ اوکراین را اعلام کرد.

به گفته الیسا اسلوتکین، بیش از 75 هزار نظامی روسیه از ابتدای جنگ با اوکراین، کشته یا زخمی شده اند.

نیوزویک با اشاره به اظهارات این عضو مجلس نمایندگان آمریکا بعد از جلسه توجیهی با مقامات سازمان های اطلاعاتی دولت جو بایدن گزارش یدر این باره منتشر کرد.

به ادعای این رسانه آمریکایی، تخمین زده می شود که تقریبا نیمی از نیروهای روسی که ابتدا برای حمله به اوکراین فرستاده شده اند کشته یا زخمی شده اند، که نشان می دهد درگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اطلاعات آمریکا درباره تلفات روسیه در جنگ اوکراین

آمار اطلاعات آمریکا درباره تلفات روسیه در جنگ اوکراین