مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 22:472022-07-27ورزشي

رسمی: رای پرونده ویلموتس شکسته شد / پنج و نیم میلیون یورو به مربی بنجل بلژیکی!


دادگاه CAS حکم پرونده ویلموتس را صادر و فدراسیون فوتبال ایران را به پرداخت مبلغ سه میلیون و 325 هزار یورو محکوم کرد که البته نصف محکومیت سنگین قبلی است.

- حکم پرونده مارک ویلموتس در فیفا، پس از دوسال رسیدگی امشب شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ دادگاه عالی یا همان حکمیت ورزش دنیا، سرانجام حکم فرجام خواهی فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس را صادر کرد و فدراسیون کشورمان باید بیش از سه میلیون یورو به این مربی بی کیفیت بلژیکی پرداخت کند.

دادگاه CAS حکم شکایت مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی پیشین تیم ملی را صادر و ایران را به پرداخت مبلغ سه میلیون و 325 هزار یورو محکوم کرد که البته نصف محکومیت سنگین قبلی است و در مجموع فدراسیون ایران نزدیک به پنج و نیم میلیون یورو، به مربی که حدود یکماه در کشورمان به سر برد، بازنده شده است.

قراردادی عبرت آموز و تاریخی که لزوم استفاده از مدیران مجرب و کارشناسان حرفه ای در انتخاب مربیان و عقد قراردادها را گوشزد می کند.

بدتر آنکه به این مبلغ سالیانه پنج درصد سود اضافه می شود.

فدراسیون فوتبال درحالی محکوم به پرداخت این مبلغ شده که ویلموتس در مدت زمان کوتاهی که سرمربی ایران بود عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تیم پرستاره ایران صدرنشین رنکینگ قاره آسیا را تا لبه پرتگاه حذف از مقدماتی جام جهانی پیش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسمی: رای پرونده ویلموتس شکسته شد / پنج و نیم میلیون یورو به مربی بنجل بلژیکی!

رسمی: رای پرونده ویلموتس شکسته شد / پنج و نیم میلیون یورو به مربی بنجل بلژیکی!