مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 20:572022-07-27سياسي

مجمع مطالبه گران فارس خواستار برخورد دستگاه قضایی با مقصران سیل استهبان شد


مجمع مطالبه گران استان فارس درخواست دارد، دستگاه قضایی و دیگر دستگاه های نظارتی با جدیت به موضوع آزادسازی حریم رودخانه رودبال ورود کرده و مقصر یا مقصرین احتمالی حادثه سیل استهبان را مجازات کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجمع مطالبه گران استان فارس در خصوص حادثه سیل استهبان بیانیه ای به این شرح صادر کرد: در طول تاریخ منطقه رودبال محل تفریح مردم شهرستان های استهبان، داراب، نی ریز، فسا و دیگر شهرهای اطراف بوده که معمولا از عصر پنج شنبه تا غروب جمعه و دیگر روزهای تعطیل شلوغ بوده است.

  جمعه 31 تیر ماه نیز در یک هوای آفتابی و گرم مردم برای رفع خستگی آخر هفته مانند همیشه در کنار رودخانه و بعضا در بستر رودخانه رودبال اتراق کرده بودند، بچه ها تنی به آب زده و خانواده ها نیز با خودرو و وسایلشان مشغول صحبت و تفریح بودند.

چند سالی است که باغات حاشیه رودخانه که اکثرا هم به حریم رودخانه تجاوز کرده، نرده، سیم خاردار و دیوار کشیده اند و برای ورود به باغ هایی که رودخانه را محصور کرده، حق ورودی می گیرند!  با توجه به در حریم بودن اکثر اینا احتمال قریب به یقین مجوزی نیز صادر نشده است تا چشم کار می کند بستر رودبال در منطقه سلطان شهباز در اختیار و انحصار باغ هاست و مردم ناچارند در بستر رودخانه اتراق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مطالبه گران فارس خواستار برخورد دستگاه قضایی با مقصران سیل استهبان شد

مجمع مطالبه گران فارس خواستار برخورد دستگاه قضایی با مقصران سیل استهبان شد