مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 18:372022-07-27اقتصادي

ورود ایمیدرو به پروژه های معدنی در طبس


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای طبس از ورود ایمیدرو به پروژه های معدنی در این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده دو دوره ایمنی در معدن با همکاری ایمیدرو برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی غلامی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به اجرای طرح تونل شبیه ساز در معادن طبس اشاره کرد و اظهار داشت: به دنبال افزایش ایمنی و کاهش حوادث در معادن چند سال قبل طرح تونل شبیه ساز را پیشنهاد دادیم که قرار شد ایمیدرو در این زمینه ورود کند.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل برخی از مسائل و با وجود اینکه هزینه مناسبی برای پروژه در نظر گرفته شده بود اما اجرایی نشد.

غلامی بیان کرد: در نهایت امسال با پیگیری های انجام شده دو دوره ایمنی در معدن با همکاری ایمیدرو در طبس برگزار شد و برای پروژه تونل شبیه ساز هم ایمیدرو مجدد وارد کار شده است تا بزودی پروژه آغاز به کار کند.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد دولت و شعار سال جاری رشته های آموزشی در فنی و حرفه ای هم به سمت رشته های دانش بنیان، نو و اشتغال پایدار جهت داده شده است.

غلامی به پروژه در دست ساخت مرکز آموزش خواهران فنی و حرفه ای طبس اشاره کرد و گفت: شروع این پروژه از 10 سال قبل بوده که متأسفانه روند رو به رشد آن طی این چند سال پایین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ایمیدرو به پروژه های معدنی در طبس

ورود ایمیدرو به پروژه های معدنی در طبس