مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 18:022022-07-27ورزشي

برگزاری مراسم عزاداری هیئت خادم الرضا در ورزشگاه حیدریان قم


رییس هیئت و کانون خادم الرضا(ع) گفت: مراسم دهه اول محرم امسال با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی الیاسی، روضه خوانی سید رضا تحویلدار و نوحه خوانی حسن عطایی از شب اول محرم به مدت 10 شب در ورزشگاه حیدریان قم برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی هیئت و کانون خادم الرضا(ع)، حمید ناطقی در دیدار مسئوولین و جمعی از اعضای این هیئت با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه گفت: در چند سال اخیر و با شیوع بیماری کرونا یکی از فعالیت های قابل توجه این هیئت اجرایی کردن طرح مواسات بود که طی آن کمک های غیرنقدی به ارزش چند میلیارد تومان جمع آوری و در راستای حل مسائل و مشکلات معیشت، اشتغال و ازدواج در مناطق کم برخوردار شهر قم مورد استفاده قرار گرفت.

مسئول هیأت مذهبی خادم الرضا(ع) اظهار کرد: در زمانی که ستاد مقابله با کرونا دستور بر برگزاری مراسم مذهبی در فضای باز داد، هیئت خادم الرضا(ع) اطاعت امر کرده و چنین فضایی را برای فعالیت های فرهنگی خود تأمین کرد.

وی با تأکید بر حضور فعالانه هیئت خادم الرضا(ع) در فضای مجازی عنوان داشت: در برخی سال ها و بویژه در ماه محرم بنا بر گزارش سایت الکسا سایت این هیئت تا 10 میلیون نفر بازدید داشته و این یک آمار قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری هیئت خادم الرضا در ورزشگاه حیدریان قم

برگزاری مراسم عزاداری هیئت خادم الرضا در ورزشگاه حیدریان قم