مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 16:522022-07-27اقتصادي

ماجرای معدوم کردن سگ های گندک دماوند/ سگ های مرکز نگهداری کشته نشدند


  در سال 98 سایت ساماندهی و عقیم سازی سگ های بلاصاحب در زمینی به مساحت 2000 مترمربع توسط شرکت مدیریت پسماند شهرداری های شهرستان های دماوند و پردیس راه اندازی شده که به گفته مسئولان از ابتدای شروع به کار این مرکز تا امسال حدود 1200 تا 1300 قلاده سگ بلاصاحب، عقیم سازی شده است.

یکی از افرادی که در مرکز نگهداری سگ های گندک حدود دو سال است فعالیت دارد در گفت و گو با خبرنگار فارس در تهران بیان کرد: باتوجه به اینکه سایت بازیافت زباله در گندک قرار دارد سگ های ولگرد زیادی در این منطقه وجود دارد و بعضی از مراکز زنده گیر بعد از زندهگیری سگ ها، آنها را در این مکان رها می کنند که خود دلیل زیاد شدن سگ ها در منطقه گندک است.

وی گفت: تعداد کمی سگ در مرکز نگه داری می شود و همه سگ های مرکز عقیم سازی شده اند، ما با توجه به علاقه ای که داشتیم سگ های بیرون مرکز را زندهگیری سپس عقیم سازی و مجدد در منطقه کندگ رها کرده ایم.

همچنین با اشاره به اینکه حدود 20 جایگاه آب و غذا در گندک ساخته ایم گفت: روزانه برای آب رسانی به این سگ ها از ماشین های حمل آب استفاده می کنیم و همین امر باعث شده است در نزدیکی این مکان ها سگ ها تجمع بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: متاسفانه 3 مرداد متوجه شدیم تعدادی از سگ های عقیم و در خارج از مرکز رها سازی شده بودند را کشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای معدوم کردن سگ های گندک دماوند/ سگ های مرکز نگهداری کشته نشدند

ماجرای معدوم کردن سگ های گندک دماوند/ سگ های مرکز نگهداری کشته نشدند