مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 16:272022-07-27بين الملل

ماجرای گشتار سگ های گندک دماوند/ سگ های مرکز نگه دای کشته نشدند


  در ادامه با بیان اینکه برخی مسئولان دلیل کشته شدن سگ ها را بیماری اعلام می کنند گفت: طی این سالها هر سگی اگر بیماری داشته است خودمان در مرکز آن را مداوا یا اگر غیر قابل مداوا بوده برای جلوگیری از گسترش بیماری آن را کشته ایم.

وی گفت: از گلایه مردم در خصوص سگ های ولگرد اطلاع داریم ولی آن سگ ها عقیم نشده هستند و از مسئولان تقاضا داریم که سگ ها را زنده گیری و سپس عقیم کنند.

الان اکثر سگ هایی که در گندک هستند وارد شهر نمی شوند چرا که آب و غذای آنها در اینجا تامین می شود و احساس امنیت کافی دارند.

سگ های بیمار با اخذ مجوزهای لازم کشته شدند سرپرست اداره محیط زیست شهرستان دماوند گفت: تعداد سگ های کشته شده کمتر از 50 سگ است؛ کل سگ های آن منطقه به 1700 سگ نمی رسد و تعداد سگ های موجود در پناهگاه نیز حدود 400 قلاده است.

این مقام مسئول با تاکید براینکه سگ های پناهگاه گندگ سالم هستند و هر خبرنگاری می تواند از آن بازدید کند، تصریح کرد: سگ های کشته شده متعلق به مرکز دفن پسماند در حوالی پناهگاه گندک بودند که دارای بیماری بودند و دامپزشکی، شبکه بهداشت، محیط زیست و تمام دستگاه های متولی آن را تایید و به ستاد کنترل جمعیت سگ ولگرد شهرستان ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گشتار سگ های گندک دماوند/ سگ های مرکز نگه دای کشته نشدند

ماجرای گشتار سگ های گندک دماوند/ سگ های مرکز نگه دای کشته نشدند