مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-27فرهنگي

هنرمند معروف بریتانیایی نقاشی هایش را آتش می زند!


گفته می شود این هنرمند ثروتمند مجموعه ای شخصی از دو هزار اثرهنری ارزشمند شامل آثار «پابلو پیکاسو» و «فرانسیس بیکن» دارد.

- گفته می شود این هنرمند ثروتمند مجموعه ای شخصی از دو هزار اثرهنری ارزشمند شامل آثار پابلو پیکاسو و فرانسیس بیکن دارد.

دیمین هِرست ـ هنرمند معروف انگلیسی ـ قرار است در ماه آینده هزاران نقاشی خود را در پروژه ای با تمرکز بر هنر به عنوان پول بسوزاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، دمین هرست که در سال 2020 با دارایی خالص بیش از 315 میلیون پوند ثروتمندترین هنرمند بریتانیا بود، آثار هنری گالری لندن خود را نابود خواهد کرد.

او در سال 2016 میلادی 10 هزار نقاشی نقطه ای منحصربه فرد خلق کرد که هر کدام عنوان خاص خود را داشتند که بعداً در قالب NFT (توکن غیرقابل معاوضه) هر کدام به قیمت 2000 دلار فروخته شدند و به خریداران این امکان داده شد که یا NFT این آثار را به عنوان یکی دارایی دیجیتال حفظ کنند یا آنها را با اثر هنری فیزیکی معامله کنند و در هر صورت نمی تواند هر دو آنها را نگه دارند.

24 ساعت قبل از ضرب الاجل اعلام شده، 4180 نفر NFT خود را با یک اثر هنری فیزیکی تعویض کردند و 5820 نفر ترجیح دادند NFT خود را حفظ کنند و در نتیجه دمین هرست قصد دارد نسخه های فیزیکی به جا مانده را به آتش بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند معروف بریتانیایی نقاشی هایش را آتش می زند!

هنرمند معروف بریتانیایی نقاشی هایش را آتش می زند!