مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-27حوادث

محضرنیا: اجرای پروژه های هوشمندسازی در شهر نیازمند اکوسیستم فناوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این برنامه مهدی غیناقی رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت با اشاره به شش ماه فعالیت برای راه اندازی نخستین پروژه عملیاتی اینترنت اشیاء در کشور، - اپراتور پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و کسبه ساختمان پلاسکو رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این برنامه مهدی غیناقی رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت با اشاره به شش ماه فعالیت برای راه اندازی نخستین پروژه عملیاتی اینترنت اشیاء در کشور، اظهار کرد: مهم ترین دغدغه در راه اندازی اپراتور پایش هوشمند اعلام حریق، کوتاه کردن و دقیق کردن زمان اعلام حریق است که حتی زمانی که فردی در محل آتش سوزی حضور ندارد، امکان اعلام به موقع و با کمترین تبعات فراهم می شود.

غیناقی همچنین از نصب دستگاه های اعلام حریق در اولین مرحله از راه اندازی اپراتور پایش هوشمند حریق در برج همراه اول، ساختمان پلاسکو و دو ساختمان مبین نت خبر داد.

احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران نیز با قدردانی از سازمان فاوا، سازمان آتش نشانی و بخش خصوصی اظهار کرد: تهران اولین شهری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محضرنیا: اجرای پروژه های هوشمندسازی در شهر نیازمند اکوسیستم فناوری است

محضرنیا: اجرای پروژه های هوشمندسازی در شهر نیازمند اکوسیستم فناوری است