مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:372022-07-27سياسي

فرمانده دستگیر کنندگان تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس ارتقاء درجه گرفت+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام بنا به پیشنهاد سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تأیید امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپی ارتقا یافت.

مراسم اعطای درجه سرتیپی علی رزمجو ظهر امروز با حضور سرلشکر محمّد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

سرتیپ علی رزمجو از مرداد سال 1396 تاکنون فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام را بر عهده دارد و پیش از آن نیز فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوده است.

سردار رزمجو به عنوان فرمانده میدانی دستگیری ملوانان و تفنگداران دریایی متجاوز آمریکا در سال 9413، مفتخر به دریافت نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری شد.

وی که سابقه فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه دشتستان را نیز در پرونده کاری خود دارد به عنوان یک فرمانده مردمی و خوش نام سپاه پاسداران در استان بوشهر شناخته می شود.

معرفی به عنوان فرمانده نمونه نیروهای مسلح سراسر کشور در سه دوره مختلف و معرفی به عنوان فرمانده نمونه نیروی دریایی سپاه در چند دوره از سوابق پرشمار فرمانده سپاه استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده دستگیر کنندگان تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس ارتقاء درجه گرفت+عکس

فرمانده دستگیر کنندگان تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس ارتقاء درجه گرفت+عکس