مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:222022-07-27سياسي

تاکید اژه ای بر گسترش اشتراک گذاری اطلاعات میان دستگاه ها


رییس قوه قضاییه با تاکید بر گسترش اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات میان دستگاه ها برای تحقق کامل دولت الکترونیک، گفت: نتوانسته ایم به طور مطلوب از ظرفیت شورای عالی فضای مجازی در راستای ایجاد نگاه ملی و شبکه ملی اطلاعات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای، امروز چهارشنبه (5 مرداد) از مرکز ملی تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران، بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عدم تحقق کامل مقوله اشتراک اطلاعات و داده ها میان دستگاه ها را یکی موانع ایجاد دولت الکترونیک و هوشمند منسجم دانست و به تشکیل کارگروه تعامل پذیری دستگاه ها که مصوب شورای عالی فضای مجازی است، اشاره کرد.

بر اساس آمار مرکز ملی تبادل اطلاعات، قوه قضاییه در سال 1400 با ثبت 178 میلیون استعلام و ارائه سرویس به حدود 70 دستگاه دولتی، عنوان دومین دستگاه پرتعامل کشور را از آن خود کرد.

بر همین مبنا ، مسئولان وزارت ارتباطات و مرکز ملی تبادل اطلاعات، از سرویس دهی هوشمند دستگاه قضایی و اشتراک مطلوب داده ها و اطلاعات از ناحیه قوه قضاییه برای سایر دستگاه ها، قدردانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اژه ای بر گسترش اشتراک گذاری اطلاعات میان دستگاه ها

تاکید اژه ای بر گسترش اشتراک گذاری اطلاعات میان دستگاه ها