مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:172022-07-27بين الملل

لاوروف: جهان مخالف رویکرد استعماری غرب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در آخرین ایستگاه سفر دوره ای خود به کشور های آفریقایی امروز چهارشنبه به اتیوپی رفت و پس از پایان دیدار ها و رایزنی ها با مقامات این کشور، - وزیر امور خارجه روسیه با بیان اینکه کشور های آفریقایی از اقدامات آمریکا و غرب برای جلوگیری از ایجاد نظم نوین جهانی اطلاع دارند، تأکید کرد: جهان با رویکرد استعماری غرب مخالف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در آخرین ایستگاه سفر دوره ای خود به کشور های آفریقایی امروز چهارشنبه به اتیوپی رفت و پس از پایان دیدار ها و رایزنی ها با مقامات این کشور، در نشست خبری مشترک با دمکه موکئن همتای اتیوپیایی خود در آدیس آبابا حضور یافت.

لاوروف در این نشست خبری گفت: شرکای ما در آفریقا می دانند که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و غرب چه کار هایی برای ساختن جهانی تک قطبی و جلوگیری از شکل گیری نظم نوین جهانی بر اساس اصول دموکراتیک انجام می دهد.

ما به دنبال تقویت و توسعه زنجیره واردات و صادرات بین روسیه و اتیوپی و ارتقای تجارت بین دو کشور هستیم.

ما مقامات اتیوپی را در جریان آخرین جزییات عملیات نظامی روسیه در اوکراین قرار دادیم و موضع این کشور در خصوص این پرونده، متعادل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: جهان مخالف رویکرد استعماری غرب است

لاوروف: جهان مخالف رویکرد استعماری غرب است