مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 14:322022-07-27سياسي

ترس از پاسبان؛ یادآور پیش از انقلاب است، احیا نکنید!


ترساندن با پاسبان و پلیس، زیبنده جمهوری اسلامی نیست و اگر اصول گرایی ایرانی نام مستعار «انقلاب» را برای خود برگزیده باید به این مهم توجه داشته باشد که حضور پررنگ پلیس و ترساندن مردم با پاسبان کاری بود که در رژیم شاه به نفرت انجامید و نسبتی با انقلاب ندارد.

- ترساندن با پاسبان و پلیس، زیبنده جمهوری اسلامی نیست و اگر اصول گرایی ایرانی نام مستعار انقلاب را برای خود برگزیده باید به این مهم توجه داشته باشد که حضور پررنگ پلیس و ترساندن مردم با پاسبان کاری بود که در رژیم شاه به نفرت انجامید و نسبتی با انقلاب ندارد.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- داستان حجاب یا حجاب اجباری یا نوع مواجهه با آن و تفکیک بی حجاب از کم حجاب و شل حجاب و بد حجاب یک روی سکه است با بحث های حقوقی و شرعی و سیاسی و امنیتی.

اما یک روی دیگر هم دارد و این یادداشت به خاطر آن است.

در روی اول این بحث درمی گیرد که از منظر شرعی اگر گناه است مگر برای هر گناه بگیر و ببند راه می اندازند مثل دروغ و غیبت و اگر جرم انگاری شده که در تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی مصوب 1362 چنین است و موضوع را حقوقی می کند کجای آن انتقال با گشت ارشاد دارد و مگر زندان از دو روز تا دو ماه یا 5 تا 50 هزار تومان جریمه آن هم برای بی حجاب نه بد حجاب و کم حجاب و شل حجاب در آن نیامده پس چرا برگ جریمه صادر نمی کنند و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس از پاسبان؛ یادآور پیش از انقلاب است، احیا نکنید!

ترس از پاسبان؛ یادآور پیش از انقلاب است، احیا نکنید!