مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 14:172022-07-27سياسي

لزوم برقراری ارتباط جامعه دانشگاهی با سیاسی کشور


معاون سیاسی اجتماعی استاندار کردستان گفت: همانطور که ارتباط دانشگاه و صنعت باعث و بانی خیر شده است، ارتباط جامعه دانشگاهی با حکمرانی و سیاسی کشور هم برقرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی ظهر امروز در افتتاحیه مراسم تانا که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری و رویدادهای علمی مثل توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها شتاب بخشی به حرکت علمی کشور است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: این جای خوشحالی دارد که دانشگاه میل پیدا کرده که نیازسنجی کند و براساس مسائل حکمرانی حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که ارتباط دانشگاه و صنعت باعث و بانی خیر شده، ارتباط جامعه دانشگاهی با حکمرانی و سیاسی کشور هم برقرار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اینکه 141 نیاز احصا و 69 راهکار برای رفع این نیازها ارائه شده است، جای خوشحالی دارد.

وی تصریح کرد: در فضای نوآوری باید نوآورانه تر عمل کنیم، خود نوآوری هم نیاز به نوآور شدن دارد، وقت زیادی نداریم که در رابطه با اکتشافات و علومی که کشف شده و مسئله مهم امروز ما نیست، دوباره حرکت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: باید حوزه های جدید و ساحت های جدید علم را کاوش کنیم و موضوعاتی که متن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برقراری ارتباط جامعه دانشگاهی با سیاسی کشور

لزوم برقراری ارتباط جامعه دانشگاهی با سیاسی کشور